Friday, April 08, 2011

Zonnig Vrijdag.



Het is een mooi zonnige Vrijdag, het is de begin van de middag nu en ik hoop het ook warmer wordt.

Ik hoop op 23 graden morgen en Zondag, dan zal het aardig zijn om uit te gaan.

Verheug mij op uitgaan over dit weekend en de zon voelen op mijn gezicht, dat zo goed zal zijn.

Vooral aangezien mijn huid nu droog door gebrek aan zon en lucht op mijn gezicht, de zon dit weekend zou mij moeten helpen.

Alvorens ik een douche krijg, wil ik een groene rubber eend voor Cyril vinden, aangezien zijn favoriet stuk speelgoed is nu bijna totaal gesloopt.

Ik zal ook tie dye t-shirts voor mij zoeken en een zwarte broek voor Richie, ik hoop ik vind ik een groene eend voor Cyril omdat hij met het eend slaapt.

De eend is zijn veiligheids deken, hij haalt het alvorens hiij op het bed van Richie springt, en hij zal niet gaan tot hij het vindt.

Verheug mij om morgen na buiten in de zonneschijn met mijn schat Richie te gaan.



No comments: