Friday, April 22, 2011

Ik Verontschuldigde Mij Weer.



Lenor Fini.
http://en.wikipedia.org/wiki/Leonor_Fini
 
 Vandaag was een prettige warme dag,  ik en de honden waren gelukkig, omdat er zonneschijn was.

Richie ging weg om boodschappen te halen, zodat wij morgen uit kunnen gaan en van de markt genieten.

Vlak nadat  Richie terug was begon ik mij ongemakkelijk te voelen en vroeg om naar de badkamers te gaan.

Helaas was het aanbrengen van de tilband en mij neer leggen en weer laten zitten teveel en ik begon te poepen.

Gelukkig heeft Richie mij snel uit bed gehaald en over het toilet geplaatst,alvorens veel gebeurde, verbazend hoe wij aan dit het gebeuren wennen.

Ik verontschuldigde mij weer aan Richie, grappig dat ik dat doe, omdat ik niets kan doen om dit te stoppen.

Na een douche voelde ik mij helemal hersteld, Richie haalde mijn favoriete kleurrijke  zomer broek en een blauwe t-shirt voor mij.
Ook mijn kleurrijke Swarovski kristal oorringen, een schitterende ketting  en één rode & drie parse ringen.
Nadat het nemen van baclofen tabletten, heb lekker turks brood met heerlijke zachte geiten kaas, Richie haalkde mijn laptop, alvorens hij de honden naar het park nam.
Plotseling na 1 uur werd het laptop scherm zwart, de laptop ging uit, ik probeerde ik het weer op te starten zonder sucess.
Uren later probeerde ik het weer en mijn laptop functioneerde weer, werkelijk gedacht dat was het, ben nu zo blij dat het werkt.

 



No comments: