Saturday, April 16, 2011

Grijze Onplezierige Dag.


 
The Fountain, 1945.
Emmy Bridgewater.
http://en.wikipedia.org/wiki/Emmy_Bridgwater
 


 
Vandaag was het een koude, grijze onplezierige dag; op de een of andere manier waren wij zo ontspannen en merkten niet de tijd op.

Tegen de tijd dat ik klaar was, waren wij te laat voor de markt, dit hield mij niet tegen mijn nieuwe lak laarsen te dragen

Fijn om mij leuk aan te kleden, zelfs om in de woonkamer met Richie te zitten om de half finalevan de FA Beker tussen Manchester United en de Stad van Manchester City te kijkjen.

Het was een wedstrijd, in de tweede helft heeft City gescoord en die erin  is geslaagd om Manchester United tegen te houden om te scoren.

Manchester heeft gewonnen, Alec Ferguson, de manager van Manchester United keek alsof zijn gezicht was steen geworden wat dolkomisch was.

Morgen is tweede halve finale tussen Stoke en Bolton; Ik hoop Bolton van Owen Coyle wint.

 Goed als Bolton ging winnen, dat zou voor hen briljant  zijn, aardig om één van de kleinere teams te zien de Beker van de FA winnen.

Ik verheug mij morgen op het spel; hoop ik kan het kijken zonder te zenuwachtig te worden.

Het volgende weekend is Pasen, hoop het weer word weer opnieuw beter, zodat ik uit kan gaan in warm weer.














No comments: