Friday, June 03, 2011

Een Ontspannen Dag.


Een ontspannen vrijdag, fijne zonneschijn, er schijnen vele mensen  weg te zijn voor een lang weekend.

Ik ontving een brief van MOZAAK dat zij de gemeente adviseerden om mij geen airco te geven, er werden geen reden gegeven voor hun besluit.

Natuurlijk zal ik een beroep doen, ik zal mijn arts vragen om mij een exemplaar van de brief te geven die zij heeft verzonden om mijn aanvraag te steunen.

Ik zal ook MOZAAK vragen om mij te laten weten wat de redenen was om mij af te wijzen zodat ik weet waar ik een beroep tegen doe.

Het is vrij ongelooflijk dat zij de redenen voor hun weigering, die zij niet in de brief hebben gezet.

Hoe typisch van burocrats om mensen met dergelijk gebrek aan respect en met verachting te behandelen, volgende week zal ik doen wat ik kan.

Nu is het vrijdag in de vroege avond, ik ben van plan een prettige avond en een ontspannend weekend te hebben, met een bezoek aan de Ten Cate markt.

Richie en de honden zijn net van 1 ½ uur in de park teruggekeerd, de honden hebben heerlijk in het park gespeeld , nu na hun eten zijn zij gelukkige ontspannen honden.

Richie begint nu om de ingrediënten voor te bereiden om ons een lekker stir fry te maken met tempe en tofu evenals wortel, prei, paprika en koolraap dat word een heerlijke maaltijd.


No comments: