Tuesday, June 14, 2011

Maandag, 13, June, 2011. Bedankt.


Upward Draft.
Naohisa Inoue.

http://en.wikipedia.org/wiki/Naohisa_Inoue


Dank zij klachten brieven, over het krijgen van de orthese  die ik nu dringend heb, die een effect hadden, heeft Agis probeerden om Quattron ertoe te brengen om zo vlug mogelijk te leveren.

Helaas wil Quattron, die de orthese levert, willen mij nog eens twee weken, tot 24 Juni laten wachten.

Ik heb het nu nodig en Agis wil ook dat ik ze nu krijg, de enige die schijnt niet te willen leveren is Quattron.

Het is schandalig hoe er zo vele de werken en  geld maken van invalide en gehandicapte mensen, door hen van hulp te voorzien, maar die niet schijnen om hun behoeften te begrijpen.

Noch het feit dat de hulp dringend en snel nodiug is voor mensen zoals ik, die niet de energie hebben om voor alles te vechten die wij nodig hebben.

Gisteren krijg ik een reactie van Stephany, waarin zij een link plaatst haar haar blog.


De post van Stephanie deed mij huilen, dan realiseerde ik mij dat ik over mezelf aan het huilen was.

Ik veronderstel dat toen ik mijn verhaal las alsof het iemand anders verhaal was, heeft mij enorm geraakt.

Ik huilde voor enkele minuten, ik heb geprobeerd kalm te worden, om mij opnieuw te concentreren op wat ik heb.

En dat is de liefde van Richie, zorg, vriendschap en steun, en de vriendschap en de steun van vrienden.

No comments: