Wednesday, June 15, 2011

Een Grijze Woensdag In Juni.



Gerome Kamrowski.
http://en.wikipedia.org/wiki/Gerome_Kamrowski


Gisteren kreeg ik een toekenning The Sunshine Award van Ana @ Hella Heaven; het was goed om de toekenning door te geven aan andere bloggers.

Ik hoop dat de blogs de ik de toekenning gegeven heb, ook zo veel pret hebben maar ik hoop met minder werk dan ik had.

Het was heel wat werk, ongeveer 4 uren te voltooien, dit was zolang omdat mijn handen, armen nu zo veel zwakker worden.

Had gisteren werkelijk de afleiding van het doorgeven van de toekenning nodig om mij af te leiden van mijn pijnlijke en verzwakte armen.

Het was ook een goede afleiding van denken hoe een goede vriend het deed, die hartproblemen had zaterdag.

Heb nu gehoord dat het goed gaat met hem, hij is nu weer huis na een angioplastiek procedure.

Hij gaat nu rustig herstellen van dit vreeslike gebeurtenis, het is echt briljant nieuws dat Erik weer thuis is.

Was schokkend om de e-mail van Anja te krijgen dat ons op de hoogte bracht, dat Erik in het ziekenhuis was.

Dit bevestigt weer voor mij dat leven in het moment voor ons allen belangrijk is.

Niemand weet wat zal gebeuren, en dat is misschien goed, beter om van de momenten te genieten.

Dit is niet gemakkelijk te doen, gisteren begon huilend voor mij, wegens fysieke pijn en angst over mijn verslechterende situatie, de dag is beƫindigde met gelach.

2 comments:

Lucy said...

My dear Herrad. You are so brave. I think of my son who is no longer with us and miss him terribly. I think of you crying and ending in laughter. My son did that. Our tears intermingled. I was not on the computer much yesterday. I am taking it as the Dr. & nurses tell me. It I will have to pay if they don't and we are on a strict income. This has to last.

Herrad said...

Hi Lucy,
Seeing your comments always make my day.
Take it easy.
Hugs, love,
Herrad