Wednesday, June 01, 2011

En Goede Afspraak.


 
Ho Baron.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ho_Baron


Vanmiddag kwam Ruud van Summit,  en paste de aangepaste kuip aan zodat ik nog beter kan zitten.

Ruud nam een beetje weg op de rechterkant tussen oksel en borst, evenals verminderde hij de lagere rug

Onmiddellijk zat ik beter, zonder enige druk rechts en het verminderen van de lagere rug van de aangepaste kuip, dat ik goed zat.

Dat is prachtig; ik  zit nu veel beter, maar niet ervoor, toen had ik constant het gevoel alsof ik zat in een strand stoel, gevoeld alsof ik zat ik op mijn lagere rug.

Het zitten rechtop geeft mij een veel betere houding, ik voel mij niet zo in mekaar gedrukt zoals ik was geweest, ook is mijn hals nu in een betere houding.

Alles bij elkaar was het een zeer productieve afspraak met Ruud, die één van de goede mensen is, die het leven van hun gehandicapte cliënten beter wil maken.

Goed om iemand als Ruud te hebben, veel beter iemand als hem, die zijn werk goed doet, en geïnteresseerd is in de wensen en behoeften van zijn clienten.

Hij ziet onmiddellijk wat het probleem is en verbetert het, vanmiddag heeft hij voorstelde dat ik Annelies, mijn adviseur van Areade vraag vo7or eenn afspraak met haar en Ruud.

Ruud is van mening dat om mij optimaal te laten zitten, dat ik een nieuwe aangepaste kuip nodig heb, die ik nu heb kreeg ik in 2009, drie jaren later is een ngieuwe misschien een goede idee.

No comments: