Wednesday, June 29, 2011

]Genieten Van Richie’s Gezelschap

 
Doigt, oil on canvas, 2000
Bernard Dumaine
http://en.wikipedia.org/wiki/Bernard_Dumaine
 

 Weer een hete, benauwde dag geen zonneschijn tot nu, gelukkig kon ik slapen vorge nacht, wat fijn was en Richie heeft ook kunnen slapen.

De airco is aangekomen, nu moet Richie moet uitzoeken waar het plaatst word en waar de afzetpijp te zetten.

Vroeg vanochtend werd ik gewekt door een reusachtige spasmes,  gelukkig kon ik weer slapen, werd meerde jkeren gewekt.

Dit hield mij niet tegen om verder te sluimeren; toen wij beide tenslotte wakker waren was het en zeer benauwde warme dag.

Ik ben blij dat wij een kleine airco hebben; Ik kon niet wachten om over de airco afwijzing om een beroep te doen.

Op dit ogenblik moet ik nieuwe laptop vinden, moet dit goed onderzoeken, ik heb gehoord dat een AMD processor beter is dan Intel, wil weten waaroom.

Een betrouwbare laptop is zeer belangrijk voor mij; de ik nu heb is erg frustrerend ik moet het zo vaak opnieuw opstarten.

Mijn reachte arm heeft opgehouden te functioneren; ben blij ik kan het nog uitrekken, de benauwde hitte maakt alles erger.

Ik denk een douche zal iets helpen, ik verheug mij op zitten in mijn rolstoel in de woonkamer en genieten van Richie’s gezelschap.







No comments: