Tuesday, June 28, 2011

Geen Perspectief Om Opnieuw Te Genieten Van Heet Weer.


Come To Me
Colin Middelton.
http://en.wikipedia.org/wiki/Colin_Middleton




Vandaag ziet totaal anders dan gisteren, de hemel is donker, het is heet, kleverig, voelt en kijkt als een onweersbui brouwt.

De hitte heeft niet verminderd, het is nog zeer heet, het voelt alsof ik in hete kleverige stroop ben gedompeld, de enige manier dat ik afgelopen nacht kon slapen was door een slaappil te nemen.

Zelfs vergde het tijd voor mij om te slapen; Ik dreef snel af maar scheen  binnen minuten weer te wekken.

Zo donker nu ik heb het licht aangezet, bizar om dergelijk extreem weer te krijgen, één minuut is het zomer en volgende is het over.

Niet verrast als wij een reusachtige onweersbui zeer spoedig krijgen, misschien in de middag.

Ik draag minder kleren om het hoofd te bieden, boxershorts in plaats van leggings, een losse t-shirt.

Het hulpt mij om de hitte ter overleven, voelde droevig vorge nacht dat ik geboren ben in Trinidad, ik niet meer tegen de hitte kan.

Ik heb altijd gehouden van heet weer, was gelukkig om naar huis uit het werk te komen op een hete dag en mijn favoriete korte broek en t-shirt aan te trekken.

Nu ben ik binnen met een ventilator en nog voel ik mij vreselijk, en droevig omdat er geen perspectief is om opnieuw ooit weer te genieten van van heet weer.








No comments: