Monday, June 20, 2011

Slechts Een Formaliteit.



 Hammersmith, 1946.
Julian Trevelyan.
http://en.wikipedia.org/wiki/Julian_Trevelyan


Ik denk eran om een andere ergotherapeut te vragen aangezien ik vind dat mijn huidige schijnt een gebrek aan medeleven te hebben.

Denk dat Ik dit met Richie zal bespreken en zie wat hij denkt en of hij denkt dat ik met Johanneke door kan gaan.

Ik voel mij dubieus om door te gaan met iemand die schijnt niet te begrijpen dat het hebben van een progressieve ziekte vlugge actie nodig heeft.

Johanneke bracht me ertoe om te geloven bij de gezamenlijke afspraak met Quattron, op 26 Januari, dat zij en Dennis Klein hun papierwerk snel klaar hebben

Zij vertelde mij dat het krijgen van de toestemming van Agis een formaliteit was, en ik zou de dringend nodig steunkussens snel hebben.

De eerste schok was een e-mail van Johanneke einde Februari om te zeggen dat zij net de administratie naar Agis voor hun goedkeuring had verstuurd.

Toen ik een uitleg vroeg kwam ik te weten dat Dennis haar zijn papierwerk op 28 Januari had gegeven, en Johanneke kreeg de ondersteunende brief van de arts de week daarna.

Johanneke deel van het papierwerk werd definitief voltooid einde Februari, en begin maart naar Agis.

De orthese gingen in productie op 2 april; en Ik zal het op 24 Juni hebben, en dit zoude slechts een formaliteit zijn.

No comments: