Monday, June 06, 2011

In Beroep Gaan


The Snake Eater, 1987.
Victor Reinganum.
http://en.wikipedia.org/wiki/Victor_Reinganum

Mijn  post van gisteren was dat communicatie belangrijk is; helaas denkt niet iedereen het zelfde

Vrijdag, ontving ik 2 brieven, een van onze verhuurder met een nieuwe afspraak, voor hen om de woning te inspecteren.

Wij hadden een afspraak op 31 Mei, niemand is geweest, niemand heeft ons gebeld en zelfs de brief met de nieuwe afspraak had geen verontschuldiging.

Een nieuwe afspraak was niet makkelijk; er was geen begrip dat een afspraak tussen 8 tot 12 uur niet o.k. voor ons was.

Heb één tussen 12 tot 16 uur, nadat ik mijn situatie verklaarde, werd ik verteld date een notie word gemaakt om  rond14 voorbij te komen.

Vreemd na het ontvangen van 2 afspraken voor 14.10, kon ik niet een afspraak voor de zelfde tijd maken.

Ik stuurde een e-mail naar MOZAAK vragend voor hun redenen van weigering; zij telefoneerden om te zeggen ik moest de WMO hulpdesk bellen voor deze informatie.

Na  aan de telefoon hangen voor meer dan 30 minuten vulde ik een online formulier in, dan hoorde ik van mijn casemanager wat de redenen voor het weigeren van mijn aanvraag was.

 Blijkbaar omdat wij geen luxaflex of zonwering hebben, dat is waarom ik werd afgewezen.

Hoe luxaflex of zonwering mij op een hete nacht kan helpen is een raadsel, wanneer het te heet is voor mij om te slapen.

Zij contacteerden zelfs mijn arts niet, hoewel zij om mijn toestemming vroegen om haar voor informatie te benaderen.

Mozaak schijnt zelfs het advies van hun eigen arts te negeren, die zei dat temperatuur een reusachtig effect op mensen met MS heeft.

Ik zal tegen dit besluit in beroep gaan, hopelijk met sucess.

                        





No comments: