Tuesday, June 07, 2011

Mischien Goed Nieuws Deze Donderdag.

 
Football, 1953.
Victor Reinganum.
http://en.wikipedia.org/wiki/Victor_Reinganum

This morning I got a call from someone from Agis, my health insurers saying she was phoning because they had received some complaints.

The complaints were about me not getting my support cushions; she wanted to know why that was.

So I told her that the reason that I have not got them was the disagreement between Agis and Quattron.

She seemed surprised at this, as if she did not know about any disagreement, she asked me to explain.

So I told her that Quattron were suspending supplying anything to anyone until Agis paid them again, she seemed extremely surprised at this.

She said that could not be as they had agreed to pay for the support cushions and promised she would sort everything out.

I also was promised that this situation would be resolved asap; she said she would call me again on Thursday to let me know.

So finally nearly a month later, after being disappointed at being let down so badly an hour
before I was to get the urgently needed cushions, I may get them after all.

I will not get excited until I know for sure, hopefully Thursday this week, that would be good news.














 
Football, 1953.
Victor Reinganum.
http://en.wikipedia.org/wiki/Victor_Reinganum



 Vanochtend werd ik gebeld door iemand van Agis, mijn ziekte verzekeraars, die telefoneerde omdat zij klachten hadden ontvangen.

De klachten waren over mijn steunkussens die ik niet krijg; zij wilde weten waarom dat was.

Zo vertelde ik haar dat de reden dat ik hen niet heb gekregen is het meningsverschil tussen Agis en Quattron.

Zij scheen verrast bij dit nieuws, alsof zij niet van de meningsverschil op de hoogte was, zij vroeg mij om het uit te leggen wat ik wist.

Zo vertelde ik haar dat Quattron het leveren van spullen opschortte aan iedereen tot Agis hen weer betaalde, zij scheen uiterst verrast bij dit.

Zij zei dit zou niet kunnen, aangezien zij toestemming om voor de steunkussens te betalen en zij beloofd dat zij alles zou regelen.

Mij werd ook beloofd dat deze situatie zo vlug mogelijk word opgelost; zij zei dat zij opnieuw op Donderdag zou bellen om mij te laten weten wat gebeurd.

Bijna een maand later, na te worden teleurgesteld te worden een uur voor de afspraak, waar ik de hard nodige orthese eindelijk zoude krijgen.

Ik zal niet blij zijn tot ik, hopelijk Donderdag deze week zonder twijfel weet dat het goed nieuws zou zijn.
















































No comments: