Thursday, June 23, 2011

Een Goed Gevoel.


 
The Strange Country, 1940.
Conroy Maddox.
http://en.wikipedia.org/wiki/Conroy_Maddox

    
Richie haalde mij snel uit bed aangezien ik maagkrampen had, die pijnlijk waren en spasmes veroorzaakten.

Wij waren beide blij dat de transfer snel was, en er gebeurde niets tot ik op de Carendo douchestoel boven het toilet werd geplaatst.

Briljant dat wij daar op tijd waren, na een mooie douche voel ik mij goed, op dit ogenblik zittend in de woonkamer en schrijvend voelt goed.

De honden zijn allebei aan het wachten op Richie om huis te komen, hij is net een pakket gaan halen, deze dagen nu de postkantoren dicht zijn, worden alle pakketten bij een winkel op de Kinkerstraat achter gelaten.

Dinsdag waren wij verrast om een nota in onze brievenbus te vinden dat ons medeelde dat de post had geprobeerd om een pakket te leveren, jammer dat zij niet de deurbel hebben ingedrukt.

Wij konden het woensdag ophalen , Richie ging daar gisteren, maar kon het pakket niet krijgen.

Aangezien de vrouw in de winkel zijn identiteitspas niet genoeg vond, hij moest ook een brief hebben die aan hem was gericht.

Riche was erg nat geworden in een stortbui, dat hij gisteren niet opnieuw ging, vandaag ging hij en deze keer was geen envelop nodig.

Schijnt dat de vrouw van gisteren, slecht humeur had en leefde dit uit op de klanten.

No comments: