Saturday, June 25, 2011

Hoopvol Blijven.


Zambezia, Zambezia, 1950,

Wilfredo Lam.




Vorige nacht hebben wij beide muggen opgemerkt voor het eerst, tot nu toe hoefde ik niet onder mijn klamboe te slapen.

Dacht dat wij zouden wakker worden en een hete zonnige dag vinden, helaas is het het tegenovergestelde, het is een grijze, donkere koele dag

Veronderstel dat wij straks heet, vochtig weer zullen hebben; Ik zal van deze grijze dagen genieten en zal het nemen zoals het komt.

Gisteren was het een teleurstelling dat de steunkussens uiteindelijk hier waren, helaas merkte ik meteen dat de grootte niet correct was.

Dit betekend dat ik niet kon zitten en mijn tafel of laptop kunnen gebruiken, volledig gesteund zitten is de functie van de orthese.

Het was een vreemd gevoel om totaal door de orthese te worden omringd, voelde onmiddellijk de steun die het geeft.

Dennis Klein van Summit heeft beloofd dat het kussen deze Maandag zal worden aangepast; hij zei het zou volgende week Vrijdag terug zijn.

Ik hoop hij juist is aangezien ik werkelijk de steun nodig, ben hoopvol dat de orthese hier is zoals Dennis beloofde.

Het hebben van een cocon rond mij is niet mijn idee van pret maar ik heb deze steun nu nodig, als de orthese mij dit geeft, dan is dat briljant.






No comments: