Friday, June 24, 2011

Langzaam Maar Zeker Kreeg Ik De Orthese.


 
The Past, 2006.
Anastasiya Markovich.
http://en.wikipedia.org/wiki/Anastasiya_Markovich

Tot dusver is er geen telefoontje geweest om de afspraak af te zeggen, zoals een maand geleden, toen Quattron hun bezoek één uur voor de afspaak annuleerde.

Wat en schok, ik ben mij zeker zij hadden mij ook eerder laten weten, een uur voor de afspraak was niet goed.

Ik denk vandaag zal anders zijn, Ik verheugt mij op het krijgen van de orthese.

Ik zal proberen om Johanneke het voordeel van de twijfel te geven, maar voel sterk die behoefte, om een ergotherapeut die mij steunt, en die met mij communiceert.

Johanneke was hier vroeg zodat wij konden spreken; Ik verklaarde dat het gebrek aan communicatie verstorend was.

Soms voelt het alsof ik de laatste persoon ben, om te weten wat gebeurd, ik wil direct over dingen geïnformeerd worden, die mij beïnvloeden.

Johanneke heeft beloofd om mij geïnformeerde te houden, het was goed om het met haar uit te spreken.

Dennis kwam laat aan, de orthese is goed, het geeft de steun die ik nodig heb, maar het is te hoog en ik kan het bed tafel en laptop niet gebruiken.  

Het word maandag aangepast en ik zal het via DHL volgende week vrijdag terug krijgen.

No comments: