Friday, June 17, 2011

Veel Afspraken Om Hulp Te Krijgen



Monomakh Hat.
Oleg Korolev.  
http://en.wikipedia.org/wiki/Oleg_A._Korolevz

Aangezien er geen nieuws van Johanneke, mijn ergotherapeut is of Dennis Klein, van de leveranciers Quattron van het orthese, zal ik tot aanstaande vrijdag moeten wachten.

Jammer dat er geen flexibiliteit is, zou fijn geweest zijn om de steunkussens onmiddellijk te hebben nadat het ’conflict’ tussen Agis en Quattron vorige week werd opgelost.

Grappig dat ondanks dat ik zo vaak teleurgesteld ben sinds 2006, dat er nog dingen als dit zijn de mij ongerust maken, toen ik in 2006 werd gediagnosticeerd, was ik naïef en dacht dat ik de hulp zou ontvangen die ik nodig heb.

Sindsdien is er telkens weer een gebrek aan zorg en vaak totale desinteresse om hulp te geven.

Wat mij verbaasd is hoe de begrotingen voor het leveren van hulp aan de gehandicapten strikt bewaakt word, en toch wordt zoveel geld besteed aan afspraken.

Alvorens ik een afspraak met een leverancier kan krijgen, heb ik afspraken met ergotherapeut en dan casemanager en adviseur.

Volgende week heb ik een afspraak met Annelies, mijn WMO adviseur en Welzorg om de aanpassingen aan de kuip te bespreken.

Geen probleem, wat ik wel vreemd vind is dat de afspraak zonder Ruud van Summit plaatsvind, die weet welke aanpassingen voor mij precies nodig zijn om goed te zitten.
      
Hopelijk is de conclusie een afspraak met Ruud, die in aanpassingen zal resulteren die mij toestaan om goed in mijn rolstoel te zitten.                      .





No comments: