Thursday, June 30, 2011

Een Zeer Moeilijke Dag Vandaag.


The Misunderstood, 1938.
Collection of The Man Ray Estate.
http://en.wikipedia.org/wiki/Man_Ray

Ik heb een moeilijke dag, het is heet en ik kan niet zitten, ik leun naar de linkerzijde, wat het hard maakt om te typen.

Het is niet een goed gevoel zo gehandicapt te zijn, om zelfs te zitten door hopen van kussens, het is afschuwelijk, voel mij zelfs nog meer gehandicapten.

Het voelde alsof mijn geheel lichaam mij vandaag in de steek gelaten heeft, het enige ding  dat werkte was mijn hersenen, helaas konden zij mij niet helpen te zitten.

Een douche hielp mij om beter te voelen; nu zit ik in het woonkamer wat prettiger is dan in bed te zjn.

Ik kreeg een brief van Agis die mij vertellede dat ik cannabis, mediwiet vrij op recept kan krijgen.

Blijkbaar heeft het Ministerie van Gezondheid besloten dat voor sommige ziekten cannabis het meest efficiƫnte medicijn is, en gratis op recept vanuit de basis verzekeringen..

Dat is uitstekend nieuws; Ik hoop dat Agis mij het relevante document snel opgestuurd, zodat ik een recept bij mijn arts kan vragen.

Hopelijk zal dit volgende week gebeuren, mediwiet via de apotheek is een Haze soort van cannabis, dat voor het ontspannen van de spieren goed is.

Ik verheugt mij om de machtiging van Agis, evenals de lig orthese die morgen werden beloofd.





.

No comments: