Friday, July 01, 2011

Proberen Positief En Optimistisch Te Blijven.



Piet Ouborg.
http://en.wikipedia.org/wiki/Piet_Ouborg

Vandaag rond de lunchtijd telefoneerde ik Quattron om te horen wanneer de orthese hier zou zijn en mij was verteld het was verzonden naar de Revalidatie kliniek op Maandag.

Ik zei dit was niet de afspraak die vorige week vrijdag gemaakt was, de orthese zou hier worden gebracht.

De man van Quattron zei dit niet bekend voor hun en de orthese was naar mijn ergotherapeut gestuurd.

 Ik kan niet geloven dit is gebeurd, vooral aangezien de gemaakte afspraak vorige vrijdag, dat het op maandag word aangepast en vandaag zou geleverd worden naar mijn adres.

Zeer verontrusten te weten dat het is verzonden naar de Revalidatie kliniek op maandag, mijn ergotherapeut had mij moeten ïnformeren dat het daar was.

Ik hoorde niets, slechts een e-mail van haar woensdag laat, om te zeggen dat zij ziek was en zou niet op het werk zijn voor de rest van de week.

Helaas geen orthese vandaag, nu moet ik weer wachten en ik kan niet zeker zijn dat het kussen op maandag was aangepast.

Ik hoop dat Quattron 10 cm’s van de hoogte van het kussen heeft weg gehaald, zodat ik de orthese voor steun kan gebruiken wanneer ik overdag zit.

Als zij niet de aanpassing hebben gemaakt is de orthese waardeloos voor mij, ik zal proberen om positief en optimistisch te blijven.

Werkelijk hoop dat ik niet opnieuw volgende week zal teleurgesteld worden,

No comments: