Tuesday, July 05, 2011

Het Leven Is Beter Zonder Valium.


Gisteren ontving ik de machtiging van Agis dat ik mediwiet/cannabis vrij op recept kan krijgen.

Om 15.50 vandaag telefoneerde ik huisarts en vroeg voor mijn eerste vrije mediwiet recept, de doctor zei dat zij het via fax naar de apotheek zou sturen.

Ik hoop om 4 potjes elk met 5 gram wiet, Haze morgen te ontvangen of donderdag.

Fijn als dit goed gaat, ik hoop het aangezien het mijn leven gemakkelijker zal maken.

Beter dan al de opiaten zoals Diazepam en Lormetazepam om te slapen te moeten gebruiken.

Veel beter als ik mediwiet kan krijgen, geen bijwerkingen evenals geen gevaar van verslaving wat vooral met Valium kan gebeuren.

Dat is een onplezierige drug die zeer verslavend is, zoals Temazepam die ik elke dag voor een jaar gebruikte.

Tot Richie voorstelde dat hij me een cannabisbonbon nachts maakt om mij te helpen slapen, wat zeer goed helpt.

De arts was opgelucht aangezien zij vreesde dat ik aan de slaappillen Temazepam verslaafd werd.

Ik voelde mij beter zodra ik had opgehouden en nu ik wil ervoor zorgen dat als ik een slaappil gebruik het een uitzondering is niet een regelmatig voorkomen.


No comments: