Tuesday, July 12, 2011

Dat Zet Alles In Een Beter Perspectief/.


Lesbia Vent Dumios.
http://en.wikipedia.org/wiki/Lesbia_Vent_Dumois


Vandaag begon het zonnig dan is het donker geworden en tegen het einde van de middag begon het te regenen dat niet zo prettig is.

Marianne telefoneerde om te horen of een korte bezoek o.k. was, ik vond het een goede idee en zij kwam hier voor een kopje thee.

Zeer aardig om haar te zien, ik heb haar in weken niet gezien, dat is omdat de uren van Marianne zij werkt van 10.00 tot 18.00 zijn veranderd.

Dit betekent dat zij mij niet in de middag kan bezoeken, jammer want wij hadden van onzer afslpraken genoten.

Het was prettig om naar de markt met haar te gaan op dinsdag middag; misschien zullen wij het nogmaals doen.

Het was goed om Marianne te zien vanavond en te zien dat zij zo goed uitzag, de honden werden zeer opgewekt om haar te zien.

Zo veel dat Marleen omhoog sprong op de bank naast haar en met haar wilde knuffelen, helaas zodra Richie zijn camera oppakte om een foto te nemen is Marleen afgesprongen.

Echt jammer aangezien het een mooie foto zou geweest zijn, typisch van terriers om op het laatste ogenblik niet samen te werken.

Sinds ik mediwiet vorige Donderdag kreeg, heb ik goed elke nacht geslapen, en dat zet alles in een beter perspectief.

No comments: