Friday, July 15, 2011

Nooit Mijn Favoriet Ogenblik Zijn


Shoji Ueda 'Composition' (1937)
Image courtesy of the Tokyo Metropolitan Museum of Photography

Kansuke Yamamoto.
http://en.wikipedia.org/wiki/Kansuke_Yamamoto_%28Surrealist%29


De zomer schijnt terug gekomen te zijn; de zonneschijn en de blauwe hemelen zijn schitterend en ook het geluid van de straat is fijn om te horen.

Richie gaat mij nu snel  uit bed snel halen omdat ik een reusachtige spasme had op het moment dat hij wilde weg gaan om boodschappen te doen.

Het betekent dat ik de behoefte had om naar het toilet te gaan; de spasme en het gevoel iets gaat gebeuren, zijn een waarschuwing.
  
Geen van ons wil dat ik een ongeval in bed heb; Richie heeft meteen de verwarming aangezet zodat wij kunnen gaan.

Richie heeft mij snel naar de badkamers gebracht, helaas deed ik het op de vloer zodra hij mijn onderbroek aftrok.

Dit is zo vaak nu gebeurd, gelukkig ben ik niet meer beschaamd, nu weet ik Richie zal mij snel douchen en ik zal mij weer beter voelen.

Het zal nooit mijn favoriet ogenblik zijn, maar het is goed om te weten Richie zal alles regelen.

Schijnt dat elke week is er één dag waar ik één reusachtige darmbeweging heb, vaak begint het zonder enige waarschuwing te gebeuren.

Dit gebeurt omdat ik niet kan lopen, heb geen goede spiercontrole; verwerk geen voedsel niet meer zo efficiënt als vroeger, dit is allemaal wegens mijn MS.




No comments: