Friday, July 22, 2011

Mediwiet/Cannabis Is Beter Dan Valium.

 
Mixed Media On Canvas
“Eclipse Annee 2000” earned $26,070.
Enrico Donati.

http://en.wikipedia.org/wiki/Enrico_Donati

Spraak net met de assistent van onzer huisarts om te controleren waarom de mediwiet niet hier gisteren werd gebracht.

Schijnt zij hadden een probleem met hun Internet en mijn verzoek niet, of per e-mail of op hun website hadden ontvangen.

Het recept word nu verzonden, ik telefoneerde onmiddellijk Hannah Gomes, onze apotheker en vroeg of de mediwiet/cannabis inderdaad vandaag wordt geleverd.

Zij vertelde mij dat ik het tussen 17 & 18 vandaag zou hebben; dit is goed om te weten dat mediwiet hier later vandaag zal zijn.

Dit is bevestiging dat dit een regelmatig voorkomen is en niet eenmalig zal zijn; Ik waarschijnlijk ben te wantrouwend

Maar dit is geleerd gedrag, aangezien ik vaak door burocraten ben teleurgesteld en wilde niet dit opnieuw ervaren.

Ik wilde checken dat de machtiging voor gratis mediwiet op recept word misschien beperkt worden, maar nu dat ik weet dat het zal worden geleverd ben ik gerustgesteld dat het werkelijk voor het volledige jaar is.

Volgend jaar zal ik deze vergunning voor 2012 krijgen, die het leven een beetje gemakkelijker zal maken, nu  ik de mediwiet heb heb ik geen Diazepam of Lormetazepam gebruikt.

Dit is goed geweest, ok verkies om valium niet te gebruiken, kan mij te goed herinneren hoe het gebruik op lange termijn, mijn moeders en ons leven heeft verstoord.

No comments: