Wednesday, July 06, 2011

De Orthese Grondig Uit Testen


Cy Twombly.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cy_Twombly


Vorge nacht gebruikte ik de nieuwe orthese voor het eerst, nadat Richie de grootte van het hoofdkussen had verminderd.

Slapen was moeilijk, ben mezelf goed ervan bewust dat ik aan elk nieuw spullen moet wennen, had niet verwacht om zo door het kussen te worden ingewikkeld.

Ik zal de orthese veel gebruiken alvorens ik iets over het aan Johanneke, mijn ergotherapeut of aan Quattron zeg.

Vorige nacht was een rotte nacht voor mij, met de orthese helemaal rond mijn lichnaam, dit maakte mij claustrofobisch.

Het materiaal om de orthese is bad stof wat te warm is, ik ontdekte dat desondanks dat ik gesteund word moeste ik toch continu verplaatst worden.  

Ik hoopte te slapen, vooral nadat de orthese hier werd gebracht, helaas gebeurde dit niet.

Ik voelde mij werkelijk vermoeid maar kon niet slapen, mjn armen waren te hoog op de orthese dat in gespannen halsspieren en schouders resulteerde.

Ondanks dat ik zo gesteund word door de orthese kon het mijn lichaam niet tegenhouden om te bewegen of mijn bekken te kanteln.

Ik ga het grondig uit testen voordat ik mijn oordeel zal geven.

Natuurlijk hoopte ik dat het meteen perfect zou zijn, op dit ogenblilk is het niet zo, maar het kan te zijner tijd goed zijn.


 

   

No comments: