Sunday, July 24, 2011

Koele, Grijze, Donkere Regenachtige Zondag In Juli.


Bernard Dumaine
http://en.wikipedia.org/wiki/Bernard_Dumain


Vandaag is weer een koele, grijze, donkere regenachtige dag, het zou een andere tijd van het jaar kunnen zijn, Richie zegd dat het hem herinnert aan kamperen in de zomer vakanties tijdens zijn jeugd.

Ik herinner mij zeer goed aan picknicks in de auto omdat het te nat om was om na buiten te gaan, en zitten in auto's met verstomde ramen, zodat je niet veel buiten kan zien.

Herinner mij ook de ruzies tussen mijn ouders, onplezierige stilte, en mijn ongemak.

Grappig hoe het geheugen werkt, ik heb veel herinneringen aan dagtochten in Engeland met mijn ouders.

Ik was de hele tijd nerveus, als mijn ouders een goede dag hadden was de reis plezierig, anders moest ik erg opletten wat ik zei.

Ik hoorde van vrienden die nu op een kampeervakantie zijn, dat zij veel regen hebben gehad en het is zeer vochtig en koel.

Ik hoop dat deze komende week beter weer voor hen zal zijn, zodat zij kunnen een ontspannende tijd voor hun tweede weken het kamperen hebben.

Na het tragische nieuws van Noorwegen, van al de jonge mensen die van hun leven zijn beroofd.

Gisteren was er  de droevige nieuws van de dood van Amy Wine, soul zangereres; zij was 27, een reusachtig talent, waarvan slechts een fractie was gehoord.

Zulk een verspilling van jeugd en talent, wat een enorme verlies voor hun families, vrienden en gemeenschappen.

2004







No comments: