Sunday, July 10, 2011

Fijne Zondag.



Cyril in Rembrandtspark 9th July 2011.


Vandaag is een ontspannen dag, ik ben zeker dat dit is te danken aan het bezoek van Anja gisteren en haar hulp met mijn administratie.

Het voelde zo goed vorge nacht om van spanning vrij te zijn, realiseerde mij opnieuw dat verstoord wordend over dingen die ik niet kan beïnvloeden, is een verspilling van mijn tijd en energie.

Ik hoop dat dit feit definitief word begrepen door mezelf, ik vind ik word vaak overstuur door gebeurtenissen die ik niet kan beïnvloeden.

Voortaan ben ik van plan om daarmee op te houden en wil proberen om op dingen te concentreren waar ik iets kan doen.

Ik voel mij zeker dat ik het kan tegenhouden om over dingen en gebeurtenissen die ik niet kan veranderen.

Het andere waar ik wil mee stoppen is mezelf te verwijten, aangezien ik dit vaak doe.

Toen ik de brief van Agis kreeg dat ik cannabis op recept kreeg, in plaats van gelukkig te zijn bij dit succes, moest ik mezelf meteen verwijten dat ik het niet eerder en aanvraag deed.

Zodra ik mij bewust was van wat ik deed, in plaats daarvan concentreerde ik mij bij het genieten van het ongelooflijke goede resultaat van Anja’s brief aan Agis.

Voelt zo veel beter om krediet te geven voor het krijgen van dingen, zonder mezelf een harde tijd te geven.

No comments: