Monday, July 04, 2011

Eindelijk Is De Orthese Hier..


Marriage.
Jindrich Styrsky.
http://en.wikipedia.org/wiki/Jind%C5%99ich_%C5%A0tyrsk%C3%BD


Geen e-mail of telefoontje van Johanneke, mijn ergotherapeut of haar collega’s gehad ondanks het verzenden sinds vrijdag van e-mails.

Ik val continu over aan de linkerzijde; ik ben bijna aan het liggen op mijn linkerkant, dit maakt mijn leven uiterst moeilijk.

Eten, drinken en typen zijn het moeilijke hangen naar één kant; deze situatie is zo moeilijk zonder de steunkussen.

Zonder de steun van het kussen kan ik niets, zelfs niet de zak van THC damp vasthouden.

Zitten in bed en mijn blogpost schrijven zal niet mogelijk zijn tot ik de orthese heb, hopelijk zal dat spoedig zijn.

Ik hoop het is in de hoogte is verminderd zodat de bed tafel erover zal kunnen passen en mij tijdens de dag kan steunen wanneer ik zit.

Als niet kan ik geen gebruik van het maken, ik kan het niet geloven dat het heeft zo lang duurd, 5 maanden 7 dagen sinds de afspraak met Dennis Klein en mijn OT op 26 Januari.

Zij vertelden mij toen dat ik de orthese snel zou krijgen; mij was de idee gegeven dat ik de orthese in maart zou krijgen.

Om 16.00 werd ik gebeld door een collega van Johanneke, dat zij de orthese om 17.45 zou brengen, dat deed zij en het is hier, ik zal het uitproberen wanneer ik naar bed ga.



No comments: