Na twee weken wachten voor een afspraak van Welzorg, werd ik vanochtend gebeld met een afspraak.
De vrouw die belde was zeer vriendelijk, toen zij iets zei over mijn val van de rolstoel, erkende haar stem.
Ik sprak met haar toen ik Welzorg, belde om hen voor hun snel werk te bedanken en de gebogen beugel op de rolstoellijst reparien.
Zij was verbaasd dat ik haar belde om haar te bedanken; zij vertelde mij dat zij nooit in de 5 jaar dat zij werkt voor Welzorg was eerder bedankt.
Dat is een schande, ik ben ervan overtuigd dat het danken van mensen een goede zaak is; Ik heb geen problemen om te klagen, zo moet ik ook ervan bewust zijn dat het goed is om te bedanken.
Het is belangrijk, niet alleen te klagen, maar zich herinneren te zeggen dank je, wanneer het in orde is.
Het telefoon gesprek van vanochtend met Welzorg was het bewijs dat bedanken is de moeite waard was.
Fijn om een vriendelijk gesprek met Welzorg te hebben, die niet bekend zijn als een vriendelijk bedrijf.
Vandaag kreeg ik een e-mail van Maurits, mijn ergotherapeut, tijdens de ziekte van Johanneke.
Hij heeft een afspraak met Dennis Klein van Quattron, gemaakt om te zien welke aanpassingen nog moeten worden gemaakt, zodat de orthese mij voldoende zal steunen.
No comments:
Post a Comment