Saturday, July 09, 2011

Het Is Vandaag Een Prettige Dag.


Le cortège de Vénus 1949
Alberto Martini.

http://en.wikipedia.org/wiki/Alberto_Martini


Het is vandaag een prettige dag; mijn goede vriendin Anja kwam op bezoek vanmiddag, dat was zeer aardig, altijd goed was om haar te zien.


Zij hielp me met mijn administratie, voelt goed om dit op tijd te doen, aardig om deze dingen gedaan te krijgen.

Richie heeft aanpassingen aan het kussen gedaan, het is nu veel beter; hij heeft korreltjes van het kussen weg gehaald dat mijn rechte arm van het bewegen tegenhield.

Er moet nog gemodelleerd, Richie zal wat meer weg nemen van het hoofdkussen en zal het onder mijn linker elleboog plaatsen.

Briljante dat Richie de orthese kan modelleren; reeds is het zo veel beter om te gebruiken, Richie heeft alles positief veranderd.

Het voelt nu zo veel beter om de orthese te gebruiken, ben zo gelukkig om Richie te hebben die het voor mij kan aanpassen.                            

Ik voel mij nu ontspannen, Anja is naar huis gegaan, Richie is met de honden naar het park.  

Terwijl zij zijn weg kan ik mijn blog schrijven en van de zonneschijn op de straat en van de geluiden van de straat genieten.

Straks zal ik en Richie na de Vrouwen Wereld Beker Tornooi op tv in Duitsland kijken

No comments: