Monday, July 25, 2011

Slechts Vooruit Kijken, Altijd Vooruit Kijken.


Gunther Gerszo.
http://en.wikipedia.org/wiki/Gunther_Gerszo


Het is opnieuw maandag, schijnt bijna te snel te zijn, veronderstel dat is omdat ik zestig ben en heel wat weken al heb ervaren.

De tijd schijnt versneld te zijn, een week is niet zolang het was toen ik op school was, dan voelde het als een maand.

Een jaar was te lang om te overzien, beter om niet  aan mijn volgende verjaardag in maart, rond mei te denken, want dat was zeer lang wachten.

Het papier werk met Anja, heeft mij toegelaten om te ontspannen en van het leven te genieten.

Op dit ogenblik doe ik enkel dat, ontspannen en genieten van de houtduiven die stijkum in hun nest  aan de overkant van mijn slaapkamer raam wile komen.

Ik geniet van de dingen die ik van de slaapkamer ramen zie, de vogels heb gezien en gehoord, de jonge kinderen die voetbal spelen, mensen zingen, die trommels  worden gespeelt in het Fijnhout.theatre.

 Dit zijn die dingen die me een gevoel een deel te zijn van deze buurt, ondanks  in bed liggen vanaf 2008 tot 2010.

Terug kijkend is het ongelooflijk dat ik zolang in bed moest blijven,  ik kan het bijna niet geloven dat het gebeurde is en ik heb het overleefd.

Verbazend dat ik erin slaagde zo goed het hoofd te bieden,  het is nu in het verleden, nu ga ik slechts vooruit kijken, altijd vooruit kijken.



 

No comments: