Friday, July 08, 2011

Het Is Een Prettig Perspectief.



The Workshop of Dedalus
1939, Masson Collection

Andre Masson.
http://en.wikipedia.org/wiki/Andr%C3%A9_Masson
 

Gisteren middag bracht de apotheek mijn mediwiet wat een prachtige verrassing was.

Het is goede wiet, een Haze die voor de ontspanning van mijn pijnlijke spieren uitstekend is; het gaf mij vorige nacht een goede nachtrust.

Briljant dat de doeltreffendheid van cannabis voor sommige ziekten zoals Multiple sclerose, ALS, en Kanker wordt erkend.

Het is jammer dat niet ook voor depressie word gezien als een goede middel, aangezien ik zeker ben dat THC beter is dan opiaten en hun bijwerkingen, maar wie weet hoe de dingen zich ontwikkelen.

Gisteren kwam Percy van Welzorg met een groter handvat voor de joystick voorbij, het was helaas te groot, Richie denkt na over een oplossing.

Het goede nieuws is dat Welzorg volgende week mijn rolstoel zal ophalen en het naar hun lokale werkplaats zal nemen om de motor van de rolstoel na achter zou plaatsen om het stabieler te maken.

Als dit mogelijk zou zijn,dan is de rolstoel veiliger en het is minder waarschijnlijk dat het weer na voren zal vallen.

Ik werd gebeld door Fokus, die vroeg of ik in een nieuwe aangepaste woning met tuin geinteresseerd zou zijn die net werd gebouwd.

Deze buurt is mooi en als wij een tuin hadden was het hier perfect geweest, deze vraag gaf ons een boost, het is een prettig perspectief.


No comments: