Sunday, July 31, 2011

Koele Grijze Donkere Zonloze Dag



Still Life.
Alfano Dardari.

http://en.wikipedia.org/wiki/Alfano_Dardari

Vandaag is weer een  koele grijze donkere zonloze dag, jammer dat wij opnieuw geen prettige zomer dit jaar krijgen.

De lente was schitterend, dus zou ik niet klagen, ik genoot van uitgaan in een t-shirt zonder vele lagen kleren. 

Ik verkies het uitgaan in minder lagen kleren, omdat het veel werk is voor Richie om mij aan te kleden, het voegde meer dan 30 minuten aan elke reis.

Het is stil hier op dit ogenblik, het is de zomervakantie, het Fijnout theater is gesloten, geen feestjes niet tot September.

Willis, onze ex buur vertelde mij dat wegens de besnoeiingen aan openbare uitgaven, het theater net als velen anderen hun subsidie verliest.         

Het theater Fijnout zal met een ander theater zal fusieren, het Fijnhout en andere zullen verhuizen.

Het gebouw zal aan het eind van het jaar worden verkocht en in Januari zal het worden verbouwd, en er komt een hotel en een disco.

Wat een schande, dit is het resultaat van vreselijke wanbeheer en nu de besnoeiingen hebben de laatste resten van buurt werkplaatsen en projecten

Behalve het theater, was er een drukkerij, een fietswerkplaats, een computercollective en een buurt cafe, Fijnhout theater is de laatste om te gaan.

No comments: