Monday, August 01, 2011

Het Is Een Warm Zonnige Dag.


1940.
Antonio Dacosta.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ant%C3%B3nio_Dacosta

  
Het is een mooie warme zonnige dag,  27 graden, dit zal zo blijven tot Donderdag wanneer het koeler en natter wordt.

Richie dacht dat het veel koeler was zaterdag; gisteren zei hij het voelde als een prettiger dag in September.

Ik ben benieuwd of deze 3 dagen de laatste warme dagen van deze zomer zijn, ik hoop het  niet, ik wilde nog van de zachte dagen.

In het verleden vond ik het moeilijk wanneer de zomer bijna over was, ik vond het nooit leuk dat de zomer ging beëindigen.

Begon de grote verandering in het weer te haten; het plotseling koud worden, nu verheug ik me op de herfst en de winter en op de lente, mijn favoriete tijd van het jaar.

Ik voel mij ontspannen vandag, omdat Richie mijn katheter gisteren verwisselt, om de 6 weken word dit gedaan.

Voor de laatste drie weken was ik mij zeer bewust dat 31 juli de dag was, ik werd zeer ongerust gemaakt, heb bijna geprobeerd om het uit te stellen.

Ik ontdekte opnieuw dat er niets was om mij ongerust te maken, het was helemaal over in 3 minuten.

Het enige ongemak is wanneer het wordt uit getrokken, Richie maakt de ballon tweemal en doet er KY rond waar de katheter gaat, het resulteerde in een pijnvrije katheter wissel.

No comments: