Friday, August 05, 2011

Een Goede Afspraak Met Quattron.


Sleep.
Nikos Engonopoulos.

http://en.wikipedia.org/wiki/Nikos_Engonopoulos



Vandaag is het weer prettig, zonneschijn, een aardige wind die de vochtigheid draaglijk maakt; wij hebben verscheidene opene ramen zodat  er is een goede luchtstroom.

Wij hadden een goede afspraak met Dennis van Quattron en Maurits, mijn ergotherapeut.

Maurits schijnt een zeer prettiger en efficiƫnte therapeut, ik vroeg Johanneke, en hij vertelde mij dat zij is nog niet hersteld is.

Ik hoop dat zij spoedig beter wordt, ik ben blij dat Maurits mijn ergotherapeut is tijdens de afwezigheid van Johanneke.

Ik vertelde waar de orthese moest worden aangepast; Dennis nam metingen en maakte notities.

Wij waren het ermee eens dat Dennis de orthese op maandag 15 augustus zal halen; het zou aangepast worden en op woensdag 17 augustus hier terug zijn.

Slechts twee dagen zonder orthese, ik ben zeker Richie zal met met succes  kunnen improviseren voor die  dagen.

Richie is onze boodschappen gaan doen, nadat hij  voor enkele ogenblikken jankte voor zijn ontbrekende vriend, keerde Cyril naar bed terug.

Het voelt goed in de woonkamer te zitten, wij hadden een vroeg begin zodat ik klaar was voor de afspraak, goed om dit vroeg in de dag gedaan te krijgen.

 






No comments: