Tuesday, August 30, 2011

Blijf Trini Tot Aan Mijn Kern.


 

Fight Of The Lion And The Rhino.
Oleg Korolev.


Gelukkig hebben wij geen orkanen in Nederland, at zou slecht nieuws voor iedereen  die op teruggewonnen land leeft.

Het zou  hier totaal overstroomd zijn, aangezien wij onder het zeeniveau liggen, een eng idee, terwijl  ik  blij was dat wij niet in de orkaan gebied woonden, was ik  erg betrokken over vrienden in de VS.

Ik heb van en paar gehoord dat zij in orde zijn, ik  hoorde ook van één,van Tracey dat zij en haar familie moesten evacueren en gisteren kon zij  nog niet naar huis terugkeren.

Ik hoop Tracey kan spoedig naar huis gaan; vandaag zou voor haar familie zeer goed zijn, droevig kan ik Tracey niet op Face Book of in de blog wereld vinden.

Misschien zal zij contact opnemen, hopelijk zal Tracey dan beter nieuws hebben, gisteren kreeg ik ook een commentaar van mijn Trini vriendin Rhapsody over slechte nieuws van Trinidad.

Ik bekeek  Google nieuws en de kranten van Trinidad; Ik las dat er een avondklok wegens overlast van drugs bende was.

Dan telefoneerde ik mijn nicht Aileen in San Fernando, Trinidad en sprak met Philip, de echtgenoot van Aileen, hij vertelde mij  dat de avondklok was ingesteld voor de drug bendes.

Echte jammer dat zij verboden het gebruik van cannabis en lieten daardoor Trinidad toe om als invoer plaats te worden gebruikt voor de cocaïne handel.                                                  .

Afschuwelijk dat dit paradijs door de drug handel zou worden bedorven, wat mooi was  is, dat ik een mooi telefoongesprek had met Aileen en Philip, en mijn Trini accent kwam na  twee woorden  met Philip meteen terug.

Schijnt Ik kon van Trinidad worden weggehaald maar Trinidad kan niet uit mij worden genomen, ik ben en blijf nog Trini tot aan de kern.









2 comments:

els said...

love your courage!
Will follow your blog from now on.
Keep smiling!
greetings and love from Canada!

Herrad said...

Hi Els,
Thanks for coming by, good to meet you.
I have smiled alot this week.
I hope your week is good too.
Love,
Herrad