Wednesday, August 24, 2011

Elke Dag Is Zeer Anders.


The World Upside Down.
Carlos Rafael Uribazo-Garrido.

http://en.wikipedia.org/wiki/Carlos_Rafael_Uribazo_Garrido


Vandaag heeft de regen opgehouden wat fijn was na de heftige stortbui gisteren middag, die iedereen van de straten dreef.


Na de regen is de temperatuur afgezakt, het voelde alsof het einde september niet 23 augustus was.

Ik voelde me koud, terwijl Richie zweette, hij kon mij bijna niet geloofd dat ik koud was, maar dat is MS, het dereguleert alle sensaties.

Dat zijn de grillen van MS en het weer, er is niets wat gedaan kan worden, behalve genieten van wat te genieten is.

Ik hoorde van Herman, van H.E.S, hij zou hier zijn morgen om mij  Seetech, software te tonen die door oogbeweging wordt gecontroleerd.

Droevig heeft Herman een probleem met een ontstoken schouder, zodat hij niet zijn laptops evenals ander materiaal kan dragen om software te tonen.

Jammer van morgen, voor mij was het beter geweest morgen, omdat ik Seetech nodig heb, 8 september is de nieuwe afspraak.

Er was niets aan te doen, klagen was zinnloos, dus ik heb Herman een spoedige beterschaap toegewenst.

Vandaag is een andere dag, mijn armen zijn stijf, net niet zo zwak zoals gisteren, elke dag is anders.

No comments: