Tuesday, August 16, 2011

Het Internet Doorzoeken.


Night Flowers.

Alvaro Guillot.

http://en.wikipedia.org/wiki/Alvaro_Guillot


Ik heb net een reactie gehad van iemand met de naam prettylady33 op mijn post „Leven Is Zo veel Beter Zonder Valium.“ op 5 Juli 2011

prettylady33 zei:
`'I totally agree that sleeping pills should be taken for emergency purpose only. I have been taking temazepam too to help me calm myself and go to sleep. But I only use it occasionally or when I really need it. ''

Ik was gelukkig om een nieuw iemand te ontmoeten, en ik klikte op de naam en werd genomen aan een Temazepam verkoop site en niet naar prettylady33 haar blog.

Prettylady33 is waarschijnlijk slechts één van de namen die gebruikt werd om het Web te doorzoeken voor verwijzingen naar Temazepam.

Dan laten zij een reactie achter, die wijst naar hun website waar je temazepam kan kopen, ik was verrast omdat ik dit niet voordien heb gezien.

Ik had nooit bedacht dat iemand dat zou doen, maar het is logisch dat die geneesmiddelen handelaars de internet doorzoeken voor kopers

Grappig hoe het gaat, ik wilde eigenlijk over iets heel anders schrijven voordat ik de reactie ontving.

Ik vind dat dagelijkse schrijven  geen probleem is, er is altijd iets om elke dag over te schrijven.

Vrij vaak zal ik iets op de radio, of in kranten horen maar vandaag moest ik niet verder kijken dan mijn inbox voor mijn post.


No comments: