Saturday, August 27, 2011

Mijn Best Doen.

A Figure In Red And Blue.
Gunther Gerszo.

Ik nam een bewust besluit wegens hoe mijn moeder  mijn vader altijd te verwijten; Ik besloot dat ik niet als haar wilde zijn.


Het verwijten van mensen was niet iets da ik in mijn leven wilde, ik wilde niemand iets verwijten of beschuldigen of vooroordelen hebben.


Het vreemde is dat ik andere mensen niet veroordeel, en ik verwijt nooit anderen, maar ik kan schijnbaar niet ophouden mezelf te verwijten.



Toen ik nog thuis was kreeg ik de schuld voor de meeste dingen, misschien denk ik dat ik inderdaad schuldig ben.



Ik denk blijkbaar nog steeds op de een of andere manier dat ik het ben; Ik hoop dat ik kan ophouden mezelf een moeilijk leven te geven.



Werkelijk hoop  ik kan dit tegenhouden aangezien het zulk een verspilling van tijd is, ik denk dat ik langzaam maar zeker  zal ophouden mezelf te verwijten.



Onlangs ben ik beter geweest in stoppen zodra ik merkte at ik onnodige zelf kritiek had.



Met terugblik kan ik nu zien dat mijn ouders, net als zo veel van hun generatie veel emotionele schade hebben opgelopen door de  2 oorlogen, WWl en WWll.



Hun ervaringen hadden een groot invloed op hun leven en hun families; zij deden slechts hun best, dat is niet makkelijk wanneer  zij  net als zo vele anderen beschadigd waren, allemaal deden zij hun best.



Ik zal ook mijn beste doen.








  

No comments: