Saturday, August 20, 2011

Het Gaat Altijd Anders In Het Leven.


Sans Titre, 1929.
Jacques Andre Boiffard.
http://en.wikipedia.org/wiki/Jacques-Andr%C3%A9_Boiffard


Hoe typische Richie is weg om de laatste beetjes boodschappen en 5 minuten later kan ik mijn darmen voelen die zich beginnen te bewegen en ik heb geen keus dan hier te zitten en het in het bed doen.

Ik verheug mij op het horen van de voordeur en het is Richie, voor nu zit ik hier in bed, typend terwijl  ik  kijk naar voetbal op TV.

De zon komt bij tussenpozen door, gedachten van zomer weer zijn nu tot volgend jaar  opgeschort, ik hoop dat wij nog wat mooie warme zonnige dagen zullen krijgen.

Voel mij slecht dat ik Richie met dit nieuws moet begroeten, ik vind het vreeslijk dat ik het misschien in het bed heb gedaan maar er is niets dat ik kan doen, het is niet in mijn macht.

Ik haat incontinent zijn, maar heb beslist dat het een tijd en energie verspilling om overstuur te worden die ik niet kan veranderen.

Blijkt Ik om het even wat niet, die gebeurde toen Richie me bepaalde om de riemen van het hijstoestel rond mijn benen te krijgen, dan hij omhoog opnieuw zat me had gedaan en het toen gebeurde.

Zodra ik in de badkamers was en het toilet had gebruikt, begon mijn leven zich te verbeteren, nadat Richie mij gewassen had voelde ik mij nog beter.

Nu ben ik in de woonkamer en ijk hoe Richie kookt, hebben de honden letten ook op Richie voor het geval dat hij iets smakelijk op de vloer laat vallen.

Ik heb opgemerkt  dat de avonden donker worden, nu gaat de zomer langzaam na het einde en wij kunnen ons hopelijk verheugen op een prettige herfst.










No comments: