Wednesday, August 31, 2011

Ik Heb Zon Nodig.


George Grie.


Mijn goede vriendin Anja bezochte  vandaag, wat briljant was; vooral aangezien een brief aankwam dat bevestigend de verlenging van mijn PGB voor 2 jaar tot 2013.

Dat is goed nieuws, het is fijn om te weten dat wij ons geen zorgen hoeven te maken over geld.

Voor de laatste twee dagen heb ik geprobeerd mij kalm te houden, wat niet gemakkelijk is geweest, maar ik ben erin geslaagd.

Anja heeft een brief mee genomen, van Zorg en Samenleving die mijn aanvraag voor airconditioning afwijst hebben.

Zij zal een brief schrijven en in beroep gaan en zal mij vanavond de brief sturen, die ik dan zal uitprinten en Richie zal het op de post doen, de uiterste termijn is komende dinsdag.

Ik heb geen verwachtingen, verwacht wel dat mijn beroep een eerlijke kans zal krijgen en hopelijk zullen zij de redenen voor de afzegging van mijn aanvraag in detail onderzoeken.

Onze woning krijgt niet veel zon,  e keuken ligt naar het noorden en de rest van de woonkamer na het oosten, zo droevig dat wij geen zon na 11 in de ochtend krijgen.

Als ik dat had geweten alvorens wij het namen zou ik hadden willen wachten op een andere woning, met zonneschijn te wachten.

Nadat ik bijna één jaar thuis moet bleven omdat wij geen lift hadden, was deze
woning met lift te goed om te missen, jammer over het gebrek aan zonneschijn, voor een Trini is zon belangrijk.









No comments: