Sunday, August 28, 2011

Hulp Nodig Om Er Te Zijn



Sinds ik mediwiet vrij op recept krijg, heb ik goed geslapen; Ik hoef geen slaappillen of diazepam regelmatig te gebruiken.

Bijna twee maanden zonder die pillen is goed, ik verkies hoe ik mij nu voel, ik hield nooit van de manier hoe ik  wekte na het gebruiken van tabletten.

5 Juli 2011 was mijn eerste mediwiet vrij op recept, kan niet mijn goede vriendin Anja niet genoeg voor  het schrijven van brieven aan mijn verzekeraars Agis, dankzij haar krijg ik nu gratis mediwiet.

Ik zal in het begin van December aanvraag maken, voor de machtiging voor gratis mediwiet op recept voor een verder jaar.

Volgende week hoop ik om bevestiging te krijgen dat mijn PGB nog eens voor twee jaar zal worden verlengd.

Ik ben zeer gelukkig met de hulp van Anja, met al onzer administratie, het is goed georganiseerd te zijn.

Voordat MS mijn handfunctie weg haalde, ik  deed altijd al onzer administratie, ook deed ik onze belasting teruggiften, dit deed ik elk jaar.

Sinds 2007 heb ik hulp van vrienden met onze administratie, Richie moet nu elke brief openen  en elke pagina voor mij uitspreiden zodat ik kan lezen.

Ik kan nu niet meer zonder hulp leven, het heeft mij geholpen om geholpen te worden, ik  heb hulp nodig om er te zijn.





  

No comments: