Tuesday, August 02, 2011

Zonnige Dinsdag.


Three Figures And A Bride
Oscar Mellor.
http://en.wikipedia.org/wiki/Oscar_Mellor



Ontwaakte plotseling door een zeer kleine onvrijwillige beweging die een reeks spasmes teweeggebracht, die  sterk genoeg waren om mij te wekken en mij wakker te houden.

Welzorg kwam om mijn rolstoel tussen 8 en 9 te halen  vanochtend; het plan is dat zij de blok na achter plaatsen, zodat de rolstoel stabieler en minder waarschijnlijk zal kantelen.

Ongelooflijk werd de rolstoel snel terug gebracht, om 12 uur middags; Ik verwachtte  het aan het einde van de middag.

Mooi om Welzorg te zien goed werken, en eindelijk denkend over de behoeften van clienten, ik ben benieuwd of dit verbonen is aan het verlies van hun monopolie

Ik heb een gevoel dat het het Welzorg een grote schok gaf, zij laten ons nu zien een wat een goede bedrijf zij zijn, zo in overeenstemming met hun clents zijn.

RTD Het Dorp zoude iemand sturen om mijn omgevings bestuuring te herstellen, dat drie weken niet heeft gewerkt.

Ik kan mijn positie in bed niet aanpassen of het licht of TV aanzetten, want in de laatste 3 weken ben ik van Riche totaal afhankelijk geweest om deze dingen voor mij te doen.

 Niemand verscheen van RTD Het Dorp; niemand telefoneerde zodat ik telefoneerde en mij werd verteld dat de afspraak morgen was.

Ik werd geroepen door hen 2 weken geleden dat ik tot dinsdag 2 augustus op hen moest wachten om het probleem op te lossen, hopelijk zullen zij hier morgen zijn.



No comments: