Tuesday, August 23, 2011

Kleine Overwinningen.



One Way Ticket To Hell.
Mark Wilkinson.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mark_Wilkinson
 

Ik was mij bewust van mijn mortaliteit, maar liggend in bed vanochtend werd Ik veel bewuster van de korte duur van mijn leven.

Niet zo verrassend aangezien dat mijn armen zwakker worden, en mijn rechte schouder stijf en uiterst pijnlijk.

Ik kan mijn arm oefeningen niet doen zonder de hulp van Richie, de dagen beginnen nu met arm en schouder massage

Vandaag moest Richie mijn armen en schouders  masseren voor ongeveer 10 minuten alvorens hij mijn rechte arm kon met succes opheffen, en ik kon het handvat boven mijn bed grijpen.

Telkens als ik begon met een nieuwe reeks oefeningen moest ik de hulp van Richie vragen, en moest hij ook mijn armen tijdens één oefening uitrekken

Ik heb reeds hulp nodig om te eten, ik kan geen bestek gebruiken, nu kan ik mijn bekewr niewt meer vasthouden  behalve in de ochtend.

Deze dagen kan ik net de top van mijn schouders van mijn bed  weg trekken, ook kan ik mijn romp iets  bewegen.

Kleine overwinningen maar groot voor mij, vooral op dit ogenblik wanneer ik voel dat  ik alle functies zal verliezen die ik nog heb.

Het is en eng gevoel dat de dingen van mij wegglijden, ik haat het.










                             

No comments: