Sunday, August 21, 2011

Niets Te Maken Met Eerlijk Of Oneerlijk.




Jacques Andre Boiffard.


Het is verbazend hoe snel ik hersteld was  na wat gisteren gebeurde, het heeft werkelijk geen nut om ongerust te worden.

Als ik ongerust was zou het mij zelfs meer gekwetst hebben, het is moeilijk te doen, ik ben blij dat ik erin slaag om mezelf niet meer te kwetsen.

Gisteren merkte ik opnieuw hoeveel mijn rug verdraaid is geworden, geen wonder het is nu zo een probleem om goed te zitten.

Als ik kon opstaan zou ik voorovergebogen zijn aan één kant, net zoals een man, die ik op de markt in zijn scootmobiel begroet.

Ik ben benieuwd  hoeveel mensen met MS ook andere ziekten hebben; het schijnt wreed te zijn naast MS ook andere ziekten te hebben.

Ik heb doelbewust nooit  gezegd dat het eerlijk of niet was dat ik PPMS heb, zou het eerlijker geweest zijn als iemand anders het kreeg.

Dat is niet mijn idee van eerlijk, mijn conclusie was dat de ziekte gebeurt en  heeft niets met eerlijk of oneerlijk te doen, ik denk het heeft meer met biologie te doen.

Vandaag is gelukkig niets onplezierige gebeurd zoals gisteren, niets gelukkig ook geen onplezierige maagpijnen gehad.

De kinderen zijn op de speelplaats buiten,  hun gelukkige geluiden komen door het open raam na binnen wat ik leuk vind.






 

No comments: