Thursday, August 18, 2011

Een Fijne Verassing.


Mountain Night, 1969.

David Hare.
http://en.wikipedia.org/wiki/David_Hare_%28artist%29


Vanochtend werden wij aangenaam verrast door DHL die de orthese hebben afgeleverd, zoals door Quattron was beloofd.

Goed om verrast te worden vandaag, ik was blij, aangezien ik gewend ben teleur gesteld te worden door leveranciers van  mobiliteits middelen en droevig ook  door anderen, zoals mijn ex casemanager, maar niet mijn huidige die uitstekend is.                                              .

Vandaag was een prettige verrassing voor ons allebei, om de orthese terug te krijgen, het schijnt goed aangepast te zijn en geeft mij meer steun.

Ik zal het uit testen, door het te gebruiken en een nota maken van alles war aanpassingen nodig hebt.

Wat briljant is, Richie had mij aardig omhoog gepropped maar kon dit niet helemaal.

Het is aardig om de reusachtige orthese weer te hebben vandaag, het is uitgebreid aan de zij kanten dat goed is, voor dat het kussen werd aangepast, ging ik vaak wegglijdend dat betekende dat ik hing naar de linkerzijde.

Het niet prettig om langzaam in te storten, soms lig ik bijna op mijn linkerkant en probeer nog te schrijven.

Ondanks de orthese moet Richie nog steeds mij positie aanpassen, de orthese helpt maar kan  mij niet op een plek houden, het is niettemin goed aangezien het mij toestaat te zitten en te schrijven.






No comments: