Wednesday, August 10, 2011

Een Makkelijker Leven.


 
 Erna Rosenstein.

http://en.wikipedia.org/wiki/Erna_Rosenstein
 

Ik ben in de woonkamer sinds om 12 u 's middags geweest; Richie haalde mij uit bed om 11 voor een fijne douche.

Vanmiddag had ik een afspraak met een opticien, en wilde klaar vóór de tijd zijn.

De opticien kwam pas om14 en was hier tot 15.27, het was een grondige oog meting.

Iets dat niet is gebeurd toen mijn ogen in Januari werden gemeten, dan was de opticien was hier voor 15 minuten.

Het was niet verrassend toen de brilen voor mijn ogen veel te sterk bleken te zijn; de opticien kwam terug en mat mijn ogen.

Droevig waren de glazen slechts bijna goed, maar niet helemaal goed genoeg aangezien ik moest mijn ogen knijpen om te lezen.

Als de opticien grondiger was geweest, als hij ook een oog chart (met letters) had gebruikt en niet alleen zijn oog meting computer had gebruikt, zou hij mijn ogen met diverse lenzen getest hebben.

Dan zou hij opgemerkt hebben dat ik iets meer  nodig had dan hij mij gaf, zodat ik kon lezen zonder mijn ogen te knijpen.

Nog eens twee weken en ik zal mijn nieuwe bril krijgen die mijn leven veel makkelijker zal maken dan het op dit ogenblik is, een makkelijker leven.




No comments: