Wednesday, August 03, 2011

Gelukkig Om Wat Onafhankelijkheid Te Herwinnen.


Promise Land.
Rafael Y. Herman
http://en.wikipedia.org/wiki/Rafael_Y._Herman
Ik wekte plotseling vanochtend  en voelde mij werkelijk slecht, mijn armen waren totaal stijf.

Ondanks airco voelde het alsof  ik in warme stroop lag, een afschuwelijk gevoel, de klamboe heeft het slechts intensiveerde.

Ik vroeg Richie toen hij de klamboe weghaalde,of hij ook last had van warmte hij had er geen last.

 Het was slechts ik de heet en zeer ongemakkelijk voelde, op de een of andere manier nadat Richie de klamboe verwijderde van het bed en veranderde mijn positie,  ben ik erin geslagd, om voor een paar uren verder te sluimeren.

Ik besloot dat het de MS was at ik zo plotseling wekte, mijn lichaam voelde alsof het brandte, voelde onplezierige tintelen van mijn tenen tot aan mijn hoofd.

Sensaties van MS, voelt als iets dat brandt, het kruipt over mijn hele lichaam, mijn huid voelden in brand.

Nu ik gesteund zit door de orthese, Richie heeft mijn been oefeningen gedaan en ik heb mijn baclofen tabletten genomen voelt het beter.

Het branderig gevoel zal hopelijk niet zal overheersen opnieuw,

Paul van RTD Het Dorp kwam langs om de omgevingsbestuuring te maken; dit staat me toe om radio, TV, lichten in te schakelen, de voordeur te openen, nu werkt het weer, ik ben gelukkig om wat onafhankelijkheid te herwinnen.

No comments: