Saturday, August 06, 2011

De Rij Lessen Gaan Goed.

Nikos Engonopoulos

Richie  heeft mij om 10.30 uit bed gehaald en om 11.45 zat ik gelukkig in mijn rolstoel in de woonkamer.

Wij hoorden een grappig verhaal gisteren van onze vriendin Lin van de British General Stores, zij verkocht onlangs thee en koekjes aan Keith Richards van de Rolling Stones.

En gisteren kwam iemand langs voor een paar potten van de beste marmelade en chips voor Morrisey, de zanger van Smiths halen.

 
Het weer is niet zo aardig zoals gisteren; er is een dik grijs wolkendeksel over Amsterdam, ondanks dit is het warm.

Jammer dat de Boot Parade vandaag en niet gisteren gebeurd, hopelijk is het warm genoeg, hopelijk is de prettige wind van gisteren terug om de vochtigheid te beperken.

Ik houd de boot parade via de Donniecam in de gaten voor dit jaarlijkse gebeurtenis.

http://www.eyelogue.com/donniecam.html 

Ik zal vaker even kijken na de webcam op de Prinsengracht, het is dichtbij onze oude woning, en onze straat kwam uit aan de ene kant van de Prinsengracht.
Aan het andere einde waren wij 5 minuten vanaf het Leidseplein, het was de perfecte plek voor ons.
Wij verhuisden in 2000, en genoten dat wij dichtbij het centrum van de stad waren.
Wij genoten van het Vondelpark, en in de avond te wandelen langs de mooie grachten, concerten in de Melkweg en in Paradiso.
Ik ben blij wij hadden zulk een goede tijd toen wij daar leefden, onze feestjes, en het feest eten van Richie was uitstekend.
Richie is weg voor een rij les, zijn tweede les van 2 uur voor deze week, goed om te weten dat mijn schat Richie het goed doet.


No comments: