Monday, August 15, 2011

Intelligent En Nadenkend.


Town In Normandy.
Alvaro Guillot.

http://en.wikipedia.org/wiki/Alvaro_Guillot



Ik sliep zeer goed vorge nacht tot de vroege ochtend, toen wekte ik omdat het koud was, ik heb Richie gevraag voor zijn hulp.

Sjnds mijn armen stijf en pijnlijk zijn geworden kan ik niets doen zelfs eenvoudige dingen als het trekken van mijn laken over mij.

Zodra hij dit deed dreef ik terug in slaap, wat fijn was aangezien het slechts 06.00 was toen ik wekte, mooi af dat warm zijn een paar  uren slaap betekende.

Later nadat wij wekten, zette Richie de radio aan, en wij hadden het dubieuze genoegen van  David Cameron toespraak over de rellen en de strategie van de overheid.

De toespraak van Cameron was vreselijk, dacht ik, hij  nam geen verantwoordelijkheid voor wat is voorgekomen.

Het schijnt hij wil liederen beschuldigen, de vorige overheid, de ouders en iederen behalve zijn regering.

Wat mij en Richie tijdens zijn toespraak duidelijk werd, was hoe stom hij over kwam, het was interessant om te horen hoe zijn politiek ideen hem van integriteit had geroofd.

Zijn toespraak liet zien dat het een verspilling van het geld was om Cameron op te leiden, om  zulk een clichés een middelmatige toespraak te maken.

Ik hoopte om intelligent en nadenkend ioespraak te horen, dat was duidelijk mijn fout  om van een politicus een intelligent en nadenkend toespraak te verwachten.



No comments: