Friday, August 19, 2011

Het Zou Een Gerucht Zijn.


 A Grave Situation (1946)
Roberto Matta.
 http://en.wikipedia.org/wiki/Roberto_Matta


Het is goed de orthese terug te hebben nadat het werd aangepast, Richie zal het een beetje modelleren onder mijn linkerelleboog  maar behalve dat is het goed.
`
Onlangs ben ik over het nieuws bezorgd geweest dat het Fijnout theater wegens besnoeiingen van hun overheidssubsidie weggaat en een hotel met disco het plaats zal nemen.

Ik verzond mails naar 4 lokale kranten, het Fijnout theater, het Stadsdeel West, en een buurtwebsite.

Ik heb nu reacties van 3 kranten gehad die hadden niets erover geplaatst in hun  kranten.

Het Fijnout theater weet ook niets,  zij kenden wel de naam van de man die het gebouw bezit.

Zelfs de afdeling in het Stadsdeel West, die bestemmings plannen behandelt wist niets, op dit ogenblik schijnt het enkel een gerucht te zijn.

 Het voelt goed om van de kranten te horen en het Stadsdeel West evenals het Fijnhout theater dat zij niets wisten.

Voor zover het theater Fijnthout weet is dat zij een huurcontract hebben tot komende jaar juli hebben, en vertrouwen op dat zij dan een nieuwe huurovereenkomst krijgen.

Ik zal volgende week verder kijken, maar op dit ogenblik lijkt het als het zou  een gerucht zijn, als dat waar is zijn wij blij.


No comments: