Monday, August 08, 2011

Kort Rood Haar Is Heerlijk.


Richie heeft henna in mijn haar gedaan vandaag, het is fel, wat goed is, ik zal hem vragen om het opnieuw morgen te doen, dat maakt het roder.

Het voelde goed om mijn haar de dag na een korte kapsel te laten verven, aardig om het kort en rood te hebben, dat is hoe ik het fijn vind.

Aangezien Richie erin slaagde om nieuwe kammen voor de tondeuse te kopen, is  haar knippen makkelijker geworden.

Kort haar is heerlijk, Richie heeft mijn haar geknipt met kam nummer 2, en nummer 1 rond mijn oren te en, knippen ik voel mij altijd beter zodra het opnieuw kort is.

Ik heb altijd weer geactiveerd door een maandelijkse mijn haar te laten knippen.

Ik, vond dat ik sneller was met kort haar, ik ben mij zeker dit is slechts hoe het voor mij voelt.

Het leven is ik denk ik opgemaakt met waarneming, hoe het voelt, hoe neem je het waar, waarneming heeft  een effect dat niet kan worden onderschat.

Blijkbaar zijn de psychologen verdeeld over de mate waarin de waarneming zich direct op de aanwezige informatie baseert. 

Sommigen denken dat waarneming is gebaseerde op verschillende processen, het hangt af van de verwachtingen van de waarnemer en kennis van de beschikbare informatie.



hennaed hair,Carmen hair clippers, haircut yesterday, psychologist,preception

No comments: